Prodej domu s 3D prohlídkou
Prodávat dům s 3D prohlídkou je něco úplně jiného, než s pouhými fotografiemi. 3D efekt povyšuje prodejní proces na vyšší level, a my bychom si tu mohli popsat, proč tomu tak je.
Zážitek z filmového plátna – proč mají stále velký úspěch kina, kde se promítají filmy? Vždyť by stačilo mít film k dispozici doma na televizní obrazovce, anebo třeba jen na notebooku. Vtip je v té velikosti promítací plochy. Velmi podobné je to i s virtuální prohlídkou nemovitosti, pokud máte možnost promítnout si ji doma na velkém monitoru nebo třeba na projektoru, je to úplně jiný zážitek, než kdybyste si prohlíželi fotky v malém rozlišení.
Fotka není plastická – někteří realitní makléři se snaží zachytit na fotografii nejpoutavější části obytného prostoru, a fotografie také někdy zkreslují, zvláště co se týče velikosti místnosti, takže se vám může přihodit, že pak vstoupíte do domu a bude se vám zdát příliš malý. S 3D prohlídkou ihned získáte přehled o velikosti prostor a jejich návaznosti. Budete si tam zkrátka připadat, jako kdybyste byli uvnitř.
Jste jakoby uvnitř – je velký rozdíl být vně nějakého prostoru a dívat se na něj odtud, anebo být uvnitř a vnímat jej jako realitu. Toto právě 3D projekce umožňují, cítíte se, jako kdybyste byli součástí prostředí a splynuli s ním. Díky tomu mohou prodejci nemovitostí všeho druhu nabízet v podstatě cokoli, a mít jistotu, že si klient prohlédne to, oč má zájem, a že se může adekvátně rozhodnout, zda jej to osloví, či nikoli. Nekupuje zajíce v pytli, dobře ví, že když dům navštíví osobně, nebude se to příliš lišit od obrazu, který si prohlížel na počítači.
K 3D projekcím se dnes také úspěšně zařazují záběry z létajících dronů, s nimi se pak dobře prodává dům na zajímavém místě, s krásnou vyhlídkou a okolním prostředím, i když je třeba sám o sobě v původním stavu a vyžaduje celkovou rekonstrukci.