Nezařazené

Pokud nejste odkazování, tak neexistujete


Mnoho provozovatelů webů si myslí, že když jejich web dobÅ™e vypadá a nabízí originální obsah, tak mají vyhráno a návÅ¡tÄ›vníci se jen pohrnou. To bohužel není pravda a návÅ¡tÄ›vnost v drtivé vÄ›tÅ¡inÄ› případů rapidnÄ› nezvýší ani mediální reklama Äi jiný druh propagace. VÄ›tÅ¡ina uživatelů internetu totiž nezná přímo adresu stránky, kde by mohli najít to, co aktuálnÄ› hledají. Místo toho použijí webový vyhledávaÄ, který za nÄ› „projde“ internet a nabídne jim, které stránky by mohly nabízet to, co hledají. Je tedy důležité, aby i Váš web byl v tomto hledání nalezen. Proto musí web splňovat urÄitá kritéria, jejichž vystavÄ›ní ale musí pÅ™edcházet SEO analýza.

Analyzujme – vyplatí se to

Takový analytik obvykle dostane pod ruku web s úkolem prověřit jeho strukturu a najít možnosti vylepÅ¡ení v urÄitých smÄ›rech. Analytik se podívá, zda-li na Váš web vede dostateÄné množství zpÄ›tných odkazů a pokud ne, tak podnikne kroky nezbytné pro nápravu, například registraci webu do nÄ›jakých katalogů a tak podobnÄ›.