Pokud nejste odkazování, tak neexistujete
Mnoho provozovatelů webů si myslÃ, že když jejich web dobÅ™e vypadá a nabÃzà originálnà obsah, tak majà vyhráno a návÅ¡tÄ›vnÃci se jen pohrnou. To bohužel nenà pravda a návÅ¡tÄ›vnost v drtivé vÄ›tÅ¡inÄ› pÅ™Ãpadů rapidnÄ› nezvýšà ani mediálnà reklama Äi jiný druh propagace. VÄ›tÅ¡ina uživatelů internetu totiž nezná pÅ™Ãmo adresu stránky, kde by mohli najÃt to, co aktuálnÄ› hledajÃ. MÃsto toho použijà webový vyhledávaÄ, který za nÄ› „projde“ internet a nabÃdne jim, které stránky by mohly nabÃzet to, co hledajÃ. Je tedy důležité, aby i Váš web byl v tomto hledánà nalezen. Proto musà web splňovat urÄitá kritéria, jejichž vystavÄ›nà ale musà pÅ™edcházet SEO analýza.
Analyzujme – vyplatà se to
Takový analytik obvykle dostane pod ruku web s úkolem prověřit jeho strukturu a najÃt možnosti vylepÅ¡enà v urÄitých smÄ›rech. Analytik se podÃvá, zda-li na Váš web vede dostateÄné množstvà zpÄ›tných odkazů a pokud ne, tak podnikne kroky nezbytné pro nápravu, napÅ™Ãklad registraci webu do nÄ›jakých katalogů a tak podobnÄ›.